avundsjuk eller bara idol ?

En sak som jag stör mig på det är att folk härmar med typ kläder osv. Det kan vara en aning störandes, visst om man tycker t.ex att någon på skolan har snygg tröja och man får reda på vart den personen har köpt den, då sticker man iväg och köper likadan, varför kan man inte ha sin egenstil istället för att härma andra? Jag vet om en person som härmar mig och mina kompisar med en del saker och det är ganska irriterande.. en del gånger leder det till avundsjuka också, ännu värre.. 
Men är det inte tråkigt att ha lika saker hela tiden då ?







you know it ! :)


Kommentarer
Postat av: silje

sv: tack, jo jag hartänkt på det... men jag vet inte om jag vågar xD

2009-11-14 @ 00:12:52
URL: http://siljesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0