Betyg, inte allt i världen eller ?

Jag stör mig på folk som bara pratar om betyg jämt hela tiden, det är rätt uttjatat i klassen just nu, varför är alla så upptagna med att man MÅSTE ha bra betyg. Jag känner mig verkligen udda!

Så idag när vi hade slöjd så fick en del reda på vad de har för betyg, själv orkade jag inte bry mig om det. Inte vill jag gå runt med en klump i magen resten av dagen..
Men i alla fall en kille i klassen som bara pratar om hur bra betyg han bara måste ha fick G och då blev han rätt irriterad över att han inte fick MVG, så han höll på att fjäska för läraren, men kom igen fjäska inte! Tror ni inte att lärarna märker det? plus att det var en annan kille som fick VG då blev han tydligen avundsjuk för han kunde inte fatta hur han kunde få mer än han själv, men hjälp! Jag blev så irriterad så jag sa: Men du tror väl inte att du är bättre än alla andra? Efter det blev det tyst ett litet tag i alla fall. ;)



Kommentarer
Postat av: måns erkers

tack så jättemycket! :) och detsamma!

2009-12-11 @ 02:55:13
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0