lördag

Idag så har mamma hämtat mina Converse på posten, men tyvärr så var de för små ! Jag beställde samma storlek som jag har på mina andra, men så får väl byta storlek och då tar det ju ännu längre tid innan jag kan använda de.. -.-'

Idag har jag bara slappat, så härligt med helg ! :) kollade lite på Vålerenga - Molde också, det slutade med 2-1 till Vålerenga ! :D <3

har börjat rita en massa graffiti nu, as kul fattar bara inte att jag inte har börjat med det tidigare :)
fast jag är ju inte direkt så duktigt.. ;) men det är väl bara träning som gäller.



Bloggas !

-  madeleine ♣


Kommentarer
Postat av: Joel!

:O Njaz me Grafitti! måste ja nästan också testa! :D liite snyggt e de ju :D

2009-08-30 @ 12:23:22
Postat av: Madeleine Olofsson

okey, :D jag älskar verkligen graffiti nu för tiden! ^^

2009-08-30 @ 12:46:07
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0