sjukt trött på skolan redan..

Kan man ha sämre "förhållande" till skolan än vad jag har ? var helt död när jag kom hem idag, efter bara första dagen ! så skulle ju städa för mamma, men orkade inte ett skit , så blev tv:n i stället, sen så fattade jag inte läxan som vi hade fått heller, " / så fick hjälp med den.. länge sen jag fick det.. : - )
så nu ikväll har jag bara latat och kollat på Kung Fu Panda, sjukt bra film, x')

Så jag längtar verkligen inte ett dugg tills i morgon ! kommer inte ens i håg vad vi har för lektioner.. glömde schemat i skåpet tyvärr, :S

ska nog snart fixa lite saker tills i morgon, sen ska jag nog sova, :p 

Bloggas !

- madeleine


Kommentarer
Postat av: Joel!

Stackare! :/ fick läxa idag ja med i matte om "Primtal och faktorisering" jobbit -.-

2009-08-20 @ 21:46:35
Postat av: Madeleine Olofsson

åh shit.. vad är det för något då ? :S

2009-08-20 @ 21:59:13
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0