Lite uppdaterat då : D

Äntligen fått internet fixat, : D  så kan bara berätta lite kort om vad som har hänt den senaste tiden, : - )

12 augusti : filmkväll hos Emelie ! sjukt kul, lägger upp lite bilder, resten ligger på facebook.



14 augusti : tog bussen med några kompisar till Karlstad för att möta några kompisar från tonårslägret : - )
kollade Ice Age 3 på bio, sjukt bra film faktiskt ! : D Blir tyvärr inga bilder upplagda, :p

Sen har jag helt enkelt inte gjort så mycket mer.. som jag kommer ihåg i alla fall >.< eller jo ! i måndags var jag och Malin på shoppingcentret för att äta på Joe's : - ) mysigt mysigt : D där så mötte vi Tanja och Melinda så då shoppade jag ju så klart lite också, x) en cardigan på Cubus och en mössa på Carlings :)


-  madeleine olofsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0