wish I could fly, :')

Beställde nyss Converse'n : - ) mamma betalade ju 400 kronor, resten fick jag betala själv, ;)  : D
Converse har verkligen blivit min favorit, skit härliga skor + att de är väl de enda skorna som är snygga när de är slitna ? ;)

Men idag har jag faktiskt ingenting för mig, ska väl kanske till mormor och morfar senare.. : - )
Och i morgon börjar man med en heeel vecka på skolan, -.-' usch, har ju inte varit på skolan sen första skoldagen..
Känns inte bra det här, :'/
Men har fått tid hos skolsköterskan klockan tre på tisdag, så jag och mamma ska till henne för att prata om allt möjligt som är fel på mig, x'(

Sen är det himla tråkigt när ingen kommenterar, man ser ju att det är nån som läser ? :') igår enligt statistiken så var det 53 besökare, och 4 unika besökare, säger inte det något ? :)



- madeleine olofsson :')

Kommentarer
Postat av: Jacquline

Mår du dåligt av körtelfebern än?

2009-08-23 @ 19:57:34
Postat av: Madeleine Olofsson

Jepp, :/

2009-08-23 @ 21:01:07
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inte bra! Går det inte över snart?

2009-08-24 @ 15:03:22
Postat av: Madeleine Olofsson

Har ingen aning.. :p

2009-08-24 @ 20:41:50
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0