Har lyckats blivit solbränd, jippi!

Hej solstrålar! Det är ju verkligen helt underbart väder ute. :-)

Pga att det är "hälsovecka" på skolan så blir det nog ingen skola för mig den här veckan heller, fem veckor sen jag var där sist.. Inte bra, men har väl gett upp det här nu. Är helt enkelt trött på allt.
Så jag har passat på att ligga ute i solen, så har precis kommit in nu efter två timmar ute, känner att jag har lyckats blivit solbränd, aj aj.. Tänkte tidigare idag att jag skulle lägga mig ute i solen för att försöka sova, men när jag kom ut försvann solen med en gång. Så typiskt. Men klarade äntligen av att somna när klockan var ca tolv, vaknade två igen. Jag hatar egentligen att sova på dagen, när man vaknar upp känner mig sig helt borta ju. Men behövde verkligen det. Även om jag var jätte trött igår vid tio, så somnade jag halv elva men vaknade igen halv ett inatt, och kunde verkligen inte somna om. Så har varit vaken sen dess faktiskt. Helt sjukt!

Men tänkte göra en liten uppdatering om mediciner och sånt snart. Länge sen jag uppdaterade om det, har ju hänt så mycket inom sjukdomen i det sista. Men ska ta en iskall dusch nu, bloggas! :-)



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Härligt med varmare väder. Jag lyckades bli solbränd i ansiktet härom dagen, ser riktigt snyggt ut med brillorna på haha :D

2011-05-12 @ 12:14:36
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0