Sick and tired !

Blir ingen skola på mig imorgon, kroppen värker som bara den. Känner mig väldigt väldigt sjuk men har ingen feber.
Det är väl antibiotikan som är så himla dum. Men läkraren varnade mig ju för det att jag kunde få ett tillbaka fall när jag började med antibiotikan. Det som är läskigt är att huvudet känns helt normalt, förutom att jag kan få huvudvärk av ingenting och att kroppen känns helt j*vlig, typ som om man har influensa. Bara jag kommer på skolan på tisdag så jag inte missar det allra första nationellaprovet, det är verkligen panik om jag missar det, det är ju trots allt min chans att kunna få betyg! Jag brukar typ aldrig säga såhär eftersom jag för det mesta har hållit det inom mig, men jag måste bara få ut det: Jag är j*vligt trött på att va sjuk!

Men i alla fall så ska jag nog sova nu, är as trött efter att ha pratat med Malin i telefon nu i två och en halv timme, haha, länge sen man gjorde det. Men kul var det! : )
Men ni får ha det så bra. Sweet Dreams <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; vart me en kompis & städat :)

händer ikv?

2011-02-07 @ 19:37:41
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Linda

Blöö, det suger att vara sjuk ;o krya på dig!

Sv; Ahaa okej :p

2011-02-07 @ 20:27:41
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0