Bilderna från Turkiet

Jag inser ju att det snart är över en månad sedan jag var i Turkiet och jag borde ju egentligen lagt upp bilderna någon dag efter jag kommit hem men jag har bara inte haft riktigt tid till att redigera bilderna, använde ett annat bildformat på kameran de två första dagarna som inte riktigt funkade att lägga upp här på bloggen så tog en aning tid att fixa om det. Tror inte att jag använder det formatet igen eller på väldigt länge i alla fall.. :-)

Gardemoen, Oslo

Ser ni den rosa resväskan? LOL, den är min :p


Mamma hade ju varit i Turkiet några veckor innan, det är ju därför hon är så brun, inte trodde ni att jag var blek va? eheh :p




jaa då, LOL :p



Sista kvällen på hotellet var jätte mysig, bättre slut på semestern kunde man nog inte få - Barbecue hur mys som helst att sitta ute å äta grillat, hur gott som helst också :D



Jag fick en kommentar om jag kunde länka till Facebook också, så why not? :)
Klicka bara här för att se mer bilder!

Kommentarer
Postat av: emelie

Fiina bilder;)<3

2010-11-16 @ 16:19:31
Postat av: Tess

Härliga bilder.

Trevlig helg

2010-11-19 @ 17:25:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/shoppinglover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0