Bloggpaus?

Länge sedan sist! Hade egentligen tänkt att ta en bloggpaus men när jag väl har bestämt mig för det så sitter jag av någon anledning här och bloggar. :P
Men fick väldigt lust att skriva nu före jag ska sova. Har jobbat i dag, var egentligen meningen att vi skulle hem direkt efter jobbet. Men eftersom det blev så sent så var det lika bra att sova på jobbet ska ju jobba lite imorgon också så slipper ju att gå upp klockan 6. Så nu har jag nyss tagit en iskall dusch efter en liten shoppingrunda med mormor och morfar. ^^ Det gäller att va snäll ;) fick ju ett par nya Converse vita den här gången och solglasögon mm. Men det finns ju inga skönare skor än Converse sen jag köpte *host* fick de första paret har jag varit helt galen av märket.

Hur kan man glömma systemkameran och usb kabeln hemma? Jag borde ju ha lärt mig att jag alltid ska ha med den. Alltid är det ju något som jag har lust att fota.. Smart Madeleine (a)


Bjuder på en ego bild så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0