cykel, skor och ?

Har inte bloggat på tre dagar, men har haft en fruktansvärd huvudvärk :/ men den börjar bli bättre nu, förutom att jag har börjat få extremt ont i halsen, men men, det är väl så det ska vara på hösten, ;)

Idag har jag varit på fritidsgårn då, jätte kul. :) eftersom det har varit mâten så brukar ju gårn ha en egen "marknad" så blev mat och en slags tävling i alla fall. Så gick dit direkt efter skolan och ja.. gick hem vid sju med Tanja ^^

Och på fredag blir det filmkväll hos Kristin, kul ! ^^ själv så hade ju jag och Malin tänkt att kanske ha filmkväll nu på lördag, men eftersom det är filmkväll på fredag, så passar det ju inte direkt, sen så fick jag plötsligt inte tid heller, dumt. :/

Och hela veckan har vi haft en vikarie i sv/eng, för att en utav våra mentorer är sjuk :/ hon som aldrig brukar vara sjuk annars och det är ju tur det, ;) för vi har våran gamla syslöjds lärare, och hon är verkligen sträng ! Man får inte ens sitta och viska lite utan att hon blir sur och skriker åt en, sen i tisdags när vi hade engelska så skulle vi ju lyssna på en text och det tog 20 minuter ! för henne att sätta på cd - skivan xD

Och jag måste bara berätta om en sak som hände idag på Gårn, det var en i nian som hade hissat upp Linus cykel i flaggstången, haha xb så Linus hissade ner cykel och så hissade han upp Emils skor när Tanja sjöng nationalsången  (y  

 

cykeln, skorna, + lite av folket




 Tanja :D                        ? ;)



Kommentarer
Postat av: malin

haha :D riktigt fräcka bilder, najs najs <3

2009-09-24 @ 16:31:16
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Madeleine Olofsson

haha, taack ;) <3

2009-09-26 @ 16:59:08
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0