ask me how ? ..

Tja ! :)

var ju skolan idag, så fick pratat med rektorn om hur han har fixat ihop ett schema till mig, så jag inte sliter ut mig helt, (a  så det såg i alla fall bra ut, :))
har en - två lektions "vila" alla dagar förutom onsdagar då, fast idag när inte jag var med på No'n så var det vissa killar i klassen som ropade "skolkare" till mig ! fy fan dom fattar ju aldrig ett skit :'( de vet ju inte ens hur jag mår, och varför skulle jag seriöst skolka när jag har haft så mycket frånvaro, det är ju bara idiotiskt ? ;o

men slutade tio över 12 idag, skulle till vårdcentralen halv två, så mamma tyckte det var bra för mig om jag var hemma ca en timme före vi skulle iväg, och skönt var ju det, ((: så fick tagit prov idag för att kolla om jag verkligen inte tål laktos, så hoppas jag får svar på det snart.

sen halv fyra kom Malin hem till mig, så vi kollade på film och bara slappade, 
Och i morgon börjar konfan också ! ^^

men måste sluta blogga nu, ska hoppa in i duschen, ^^ jag vet att det här blev världens tråkigaste blogginlägg, men ska försöka muntra upp bloggen med några bilder i morron då,  jag, Malin, Tanja och Ida tog en hel del på rasten idag + att jag och Malin tråkade på mattelektionen så vi fotade lite då också, ;))



Och bild kvalitén är ju såklart bäst som vanligt, :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va taskigt av killarna tycker jag.

2009-09-15 @ 21:48:54
Postat av: Anonym

//Jacquline

2009-09-15 @ 21:49:38
Postat av: Madeleine Olofsson

mm, de är ju inte alltid lika schyssta, (:

2009-09-18 @ 15:55:14
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0