28 oktober

Redan onsdag, imorgon torsdag.. går inte dagarna lite väl för fort?
Och imorgon ska man till Karlstad efter språkvalet, och idrott imorgon, har inte haft det sedan veckan när vi fick höstlov förra året, lääänge sen >.< Men ska bli skönt att äntligen börja med det på torsdagar.

Men mixade ihop en video förut, jag, Tanja och Emelie var ute och fotade på bilden idag, sen så stack jag ut en snabbis när vi hade bild på eget val också, så det blev en del bilder som jag inte orkar ladda upp därför blir det en video. :)

Men det blev tyvärr något fel på ljudet, så hoppas på att få ladda upp den på bloggen imorgon, :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte haft gympa på över ett år?

2009-11-07 @ 19:10:36
Postat av: madeleine olofsson

fick körtelfeber för ett år sedan, och efter det har jag inte blivit riktigt bra förrän nu i höst. :-)

2009-11-11 @ 21:09:22
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0