Allt packat och klart ! :)

Sista inlägget för mig innan jag åker nu, :) Allt är äntligen packat! Men kan inte sova :d
Som ni ser så är har jag ju inte med mig så mycket, för det blir ju en maaassa shopping ! :D Och om jag inte hittar något där är det verkligen något fel på mig. :p



Köpte förresten nya Converse i måndags, de hade inte grå som jag först ville ha, så det fick bli svarta. :)) 

 Gick från röda till..                                 ---->  Svarta i nytt? design

          



Men ha det supert ! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Coolt! Du har ju en likadan necessär som mig! den grå! :) Men kul att du äntligen fick tag på nya converse! :D

2009-10-18 @ 11:11:22
URL: http://galnahannix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0