borde man vara rädd?

I morgon ska jag ta vaccinet mot svininfluensan men jag har hört att man kan få biverkningar av det? Är det sant i så fall vad är det för biverkningar alla snackar om? Känner mig lite desperat efter svar just nu, är en aning nervös för jag hatar verkligen att ta sprutor.

Men mamma pratade med en läkare i Arvika och han sa att det var bra för mig att ta den men jag har hört att det är en del som inte kommer ta den, vill de verkligen riskera att de bli sjuka?

Det är min åsikt, vad är din ?



Kommentarer
Postat av: Jacquline

Jag tog sprutan för ca 2 vecor sedan och det enda jag kände av var att jag fick ont i armen. Man kan få feber också men det fick inte jag. Och jag tyckte inte att det gjorde ont och få sprutan. ;-) Vad tyckte du?

2009-11-04 @ 17:13:24
Postat av: madeleine olofsson

Jag tyckte det gjorde ganska ont, men jag är ju som jag är, hatar att ta sprutor, :p men fick så himla ont i armen, och extrem huvudvärk.. :/

2009-11-06 @ 16:12:25
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick ont i armen, huvet, feber..

2009-11-06 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0