Det här är sjukt dåligt !

Någon mer som kollade på MGP ? Jag tyckte verkligen inte om den låten som vann..

Men jag hade ju förstås en favorit - Bjørn Johan Muri :D Med en gång när jag hörde låten föll jag verkligen för den. Låten är ju grym ! Synd att han kom på 4:e plats. Haha, och brorsan total diggade Keep of Kalessin - The Dragontower Metal alltså.. Inget jag diggar


Yes man - Bjørn Johan Muri




Btw, vi bytte lite mellan den norska finalen och den svenska melodifestivalen.. Ärligt det var inte en enda bra låt! Och hon programledaren vem hon nu är hon verkade ju helt blåst.. Verkligen sjukt dåligt. Vad har hänt ?

Vad är din mening om melodifestivalen ?

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Tycker inte jag :P

2010-02-08 @ 17:21:03
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0