Jag känner mig vuxen!

Hemma igen från Norge, det var väldigt kul att möta den andra släkten igår. Igår så lekte jag och fem andra barn (om jag räknar rätt..) kurragömma haha det är inte ofta man är med på det. Men ärligt det var faktiskt kul så måste bara berätta en sak

Jag gömde mig bakom garinerna som hänger framför dörren till verandan och så kommer Mikkel där i full fart och så säger han: Gå ut!  Jag trodde först han menade att jag skulle gå ut från gömstället men det han egentligen menade var att vi skulle gå ut UT alltså, så vi stack ut i bara sockar, jag hade väl stickade sockar men fy det var kallt! Och vi blev inte hittade först som tur var. Men sen när vi skulle gömma oss igen så stack alla ut och gömde sig och vi var ju fortfarande väldigt smarta som sprang ut i sockar så där står alla utan ytterkläder, skor och håller på och frysa ihjäl, men kul var det i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: mukta

verkligen en jätte fin blogg :D <3

2009-12-27 @ 18:23:47
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0