Day 8, Din favorit idrottare

Jag älskar verkligen att se på skidskytte, vissa kanske tycker det är så himla tråkigt, men jag har alltid tyckt att det är kul att se på, eftersom jag alltid varit intresserad av skidor. Jag har ju själv tävlat i längdskidor i många år när jag var mindre. : )
Så ja, min favorit idrottare är såklart Emil Hegle Svendsen. :P
Han har varit min favorit i flera år, och får alltid höra av andra i min familj när det är skidskytte på tv: "Nå er kameraten din på tv, Madeleine". ;)  
hahah.. :P




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det är sant, då ska man inte anstränga sig för mycket :D

2011-01-22 @ 17:06:37
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0