Jimmy Eat World

Har blivit helt galen i Jimmy Eat World sen jag såg på One Tree Hill, de är med i typ ett avsnitt eller nåt i säsong tre (?). Men lyssna på låtarna. :D


The Middle


Hear You Me


Sweetness

Ja, i alla fall så ska jag på möte på skolan imorgon för att prata med rektorn, min mentor och några fler. Ser faktiskt fram emot det, har verkligen ingen koll alls på skolan nu. Men men..
Ska ju ta andra B12 sprutan imorgon också, kände idag att jag började bli väldigt slapp så ser faktiskt fram emot det även om jag hatar sprutor. Men jag vet ju att jag blir bättre av den. Så kanske jag blir ännu bättre nu efter andra sprutan. Får hoppas hoppas. Det är ju värt det. : )


blir bara en snabb bild nu, kvalité <33

Sweet Dreams : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0