Resultatet från Lillestrøm Helseklinikk

Som sagt så var jag i Lillestrøm den 5 januari för att få svar på alla proverna som tagits.
Och resultatet blev såhär:

Jag hade dåligt med "nyttiga" bakterier i magen,  streptokocker i magen, och inte nog med det. När jag tog prover för körtelfeber här i Töcksfors så fick jag svar på att den var på retur. Men nej, efter jag hade haft körtelfeber så fick jag en falsk körtelfeber! Blev väldigt chockad kan jag säga, har aldrig hört talas om det heller.
Jag tål ju som sagt inte gluten, laktos och ägg. Men läkaren sa att laktosen och ägg kunde bli borta efter ett tag, men gluten sa hon inget om. Så får verkligen hoppas att all allergin blir borta, börjar bli väldigt jobbigt.

Sen så ska jag inte ha någon form av idrott eller aktivitet än så länge.
Jag ska äta var andra timme - inget sött.
Har börjat ta B12 sprutor som jag ska ta en gång i veckan nu i fem veckor framöver. Så har fyra gånger kvar innan jag ska börja ta sprutan en gång i månaden.

Och fick självklart mediciner. Fick Multi Vitaminer, Järn tabletter och Antibiotika. Jag kände med en gång att både medicinerna och sprutan hjälpte. Har fått höra att jag börjar bli mer som gamla Madeleine, men samtidigt så är jag som en ny människa. 
Allt börjar kännas mycket bättre. Det känns typ som om jag varit död och fått livet tillbaka. Jag njuter av livet för varje minut som går. Det är verkligen som att ha fått sitt liv tillbaka. : )
Känns helt underbart. 
Frisk blir jag ju inte hur snabbt som helst, det tar ju självklart ett tag. Men frisk blir jag sa läkaren! : D



Kommentarer
Postat av: Jacquline

Bra att du blir bättre! :)

2011-01-12 @ 15:29:58
Postat av: Lisa

Roligt att höra att du är på bättringsvägen! :D Söt bild förresten :)

2011-01-12 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0