Drömmer tillbaka

Om det är ett land som jag bara älskar så är det Grekland, det är så sjukt fint där. Älskar maten, haha! 
Jag har ju varit på Kreta två gånger, det är ju verkligen fint där.
Och nu i mars är det två år sedan jag var i Aten med mormor, morfar och min bror. Kommer i håg den resan väldigt väl. : )

Så för några dagar sedan kollade jag igenom mina bilder på min andra data och när jag tittade på de från Aten väckte det så många fina minnen.
Så tänkte dela några bilder med er.




Och till sommaren åker jag till Santorini med mormor och morfar och brorsan.
Sen flera år tillbaka har Santorini varit min dröm semester, drömmer mig verkligen bort när jag tänker på Santorini. :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Det verkar vara ett väldigt härligt land,är ett efterlängtad resmål för mig med;) Fina bilder<3

2011-01-15 @ 13:04:46
Postat av: Madeleinee

Emelie: Tack, <3 Ja, det är jätte härligt land, det är verkligen värt att resa dit! :D

2011-01-15 @ 15:37:17
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0