Day 7, Din bästa vän

Jag har flera goda vänner, men min absoluta bästa vän är Malin. Vi har varit bästisar sen 5:an typ, då var det alltid vi två, vi var verkligen oskiljaktiga. Vi bråkade ofta om onödiga saker under de första åren vi var bästisar, men ändå så ställde vi alltid upp för varandra när det gällde allt, något som syskon alltid gör. Sen jag blev sjuk så har vi inte umgåtts så mycket, jag var livrädd då för att förlora dig - våran vänskap.
Men det enda jag kan säga är att min bästa vän är en helt underbar människa, hon är riktigt omtänskam. Riktigt cool är hon : )

Det finns ju egentligen så mycket att säga om Malin, att säga att hon är en fantastisk människa räcker liksom inte, det går inte att hitta de rätta orden, för du är verkligen så fantastisk!
Jag kommer ihåg mitt allra första blogginlägg (på min gamla blogg) där jag skrev om just min bästa vän, så det känns väldigt bra att skriva om just det här temat, det är ju trots allt snart två år sedan jag skrev det. : )

Men något som jag kan säga är att vi är ett sjukt bra team, haha. Svårt att förklara, man måste liksom se det för att förstå, som t.ex fotografering, eller att skriva samtidigt på samma data, låter galet men sant. :)

Jag är verkligen lycklig som har dig som bästa vän. Jag kunde inte ha haft någon bättre.
Jag älskar dig, syster <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaaw du är underbar!! Kan bara säga det samma, älskar dig av hela mitt hjärta gumman <3 Aldrig att jag lämnar dig eller vår vänskap! Och ja vi är ett bra team och ännu bättre vänner, stöttar dig till hundra procent och i vått och torrt. Massa kramar!! <3 <3 Du är bäst. Jag är mållös.. Kan bara säga tack för att du är så himla bra!

2011-01-22 @ 15:47:15
URL: http://meenaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0