Day 4, Berätta om din dag idag

Vaknade som vanligt kvart över 6, fixade mig för att åka till skolan, var där tills 10 över 11 då morfar kom och hämtade mig, chillade med One Tree Hill i några timmar när jag kom hem, tog med min älskling (kameran) ut och fotade lite. Efter det var jag inne i någon timme, såg på tv före jag skulle ut och möta Tanja och Malin. Fotade och filmade en del, var en sväng på centret, snackade med en schyst snubbe. Som vanligt så ska vi alltid få frågor om: Vad hittar man på i Töcksfors, vad gör ni på helgerna? osv osv. Haha galet, men kul :D 

Så såg min dag ut, självklart var dagen mycket roligare än vad det låter som. ;) Men bara en snabb sammanfattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0