Disney's Mean Girls ?

Kom hem för ca en timme sen. Det var verkligen mys på spakvällen, eller det blev väl egentligen mer filmkväll.. : )
Så nu blir det ännu mer film idag, förstår inte varför jag alltid ska vakna och ha ont i både huvudet och halsen hela tiden! Så himla störigt, det kommer och går liksom.. :(

Jo, just det! Såg på Mean Girls 2 igår, någon som sett den? Jag måste säga att den första filmen är bättre för 2:an var ganska mycket barnsligare än den första. Det är ju som att det är Disney Channels version av Mean Girls. ;)
Det är ju fem tjejer från Disney Channel - en från Wizards of Waverly Place, H2O, Camp Rock, Jonas, Cory in the house..




Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad jag är efter ;O Jag visste inte att det fanns en "mean girls 2" xD ><

kram

2011-02-06 @ 20:45:34
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0