Trött på att sova ^^

Eftersom hela högstadiet har haft friluftsdag idag, så kunde jag tyvärr inte va med. Läkaren sa ju åt mig att inte va med på någon aktivitet, tråkigt men så är det. Skulle verkligen vilja åkt snowboard nu alltså, börjar bli galen för att jag inte får göra det!
Och eftersom jag är så himla trött på att bara vara hemma så följde jag med mamma på jobbet idag. Så otroligt härligt att komma ut, få komma bort lite. Även om jag skulle upp vid 6 imorse så var inte det några problem. Jag gillar verkligen inte att sova nu för tiden, det tråkar seriöst ut mig. Jag vill aldrig gå och lägga mig på kvällen även hur sent det blir så är jag ändå väldigt pigg när jag vaknar på morgonen, efter bara någon timme sömn. Märks att jag börjar bli bättre. ^^
Men ska till Lillestrøm till fredagen igen, är verkligen sjukt nyfiken på vad de kommer säga den här gången, nu efter jag har börjat med en massa mediciner och sånt. : )




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har faktiskt ingen aningng, men jag tror inte jag har det :)

2011-02-15 @ 17:08:53
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg! :)

2011-02-16 @ 17:47:30
URL: http://alexandraandersssson.blogg.se/
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Sv/ Ja dom är riktigt läskiga :( så synd om djuren o ännu värre om de kommer att smitta oss människor :S

2011-02-20 @ 19:12:36
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0