Day 14, Ditt dröm jobb

Som många redan vet så brinner jag för fotografering. Men jag brinner också för mode, älskar mode, älskar kläder, skor, accessoarer och sånt! Har alltid gjort det. ;)

Så jag drömmer om att bli modefotograf - att kunna slå ihop de två sakerna jag brinner för mest är verkligen en dröm! I framtiden så hade ett jobb i något fashion magazine som ELLE inte varit helt fel. ;)
Sedan jag var liten har jag älskat att läsa tidningar, det första jag gjorde när jag hade köpt mig en ny tidning var att bläddra fram till modesidorna - något som jag gör än idag.
Jag älskade också att göra egna tidningar när jag var mindre, jag kunde sitta i timmar och hålla på med en enda tidning. Och jag har alltid älskat fotografering, jag har alltid tyckt att kameror och sånt är så coolt. Som jag vet så är konkurrensen stenhård men jag är i alla fall beredd att satsa allt på den här drömmen. : )
Vill inget annat!


random bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0