9:ans skoltidning 2011

Fick äntligen se skoltidningen idag, var ju hemma från skolan hela förra veckan. Så sitter nu och läser igenom den, intervjun med lärarna som jag, Malin, Emelie och Mimmi gjorde blev ju inte så dålig. Har tre stycken tidningar kvar som jag ska sälja någon som är intresserad av att köpa? Den kostar inte mer än 40 kr. ;) Så stöttar ni våran klassresa till Polen också!

Skolrimmen blev ju sjuka, men de flesta bra. De skrev såhär om mig: Madeleine har alltid snygga kläder, henne vill vi se i en dress av läder. Haha! Vem vet, kanske ni får det. ;)
Tidningen innehåller i alla fall en massa kul, värd att köpa (a)


Och den fina framsidan har min kära kompis Hanna gjort! :D


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaw, söt du är! :D Ja läderdressen ser vi fram emot! xD

2011-02-14 @ 21:23:36
Postat av: Melinda

Ja ditt rim va ju bra.. Jag tyckte inte om mitt rim.. Dom kunde lixom ta något normalt.. Min familj, mormor och morfar, farmor och farfar ska köpa och hur kul e de om de läser att jag kör på någon med mopeden..:(

2011-02-15 @ 21:29:58
Postat av: Madeleinee

Hanna: Hihi, vet inte helt vart jag ska få tag på en läderdress men, haha :D



Melinda: Nej, det förstår jag. De kunde ju ha kommit på något schystare men tänk positivt, det var ju mest på skämt. ;)

2011-02-16 @ 21:24:34
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0