Saker börjar faktiskt att ordna sig

Jag börjar verkligen må mycket bättre nu, för några dagar sedan var jag hur deppig som helst men nu börjar saker faktiskt att ordna sig - äntligen!
I stället för att vara på skolan den här veckan så har jag lagt ner all min energi på att vara med vänner, det behövdes verkligen. Annars så brukar jag bara orka skolan och inget mer. Så jag har haft flera roliga dagar nu, och jag mår toppen! :-)
Folk tror säkert att jag skolkar, men jag får väl bara låta de tro det då. Orkar inte bry mig om vad andra tycker om det här, de vet ändå inget om det här. Men det är ju så att jag får komma och gå som jag vill på skolan, har noll press på mig längre. Don't worry, jag jobbar en del med mina bilduppgifter hemma. Så jag struntar inte helt i skolan.

Men andra grejen för varför jag inte går på skolan är för att jag sover så dåligt på nätterna (jag somnade runt fem nu inatt och vaknade runt 11 och var lika pigg, tycker inte det är så normalt för en som har ME..) först trodde jag att det berodde på för att jag var så ledsen, men eftersom det bara fortsätter så nu så antar jag att jag har fått allt för mycket B12 den sista tiden. Svårt att veta när man ska sluta att ta sprutan en gång i veckan som jag har gjort, men förstår nu att jag kanske bara behöver det en gång i månaden framöver och skönt är ju det! Men man kan väl säga att jag börjar få lite mer "normalt" med energi. Men det är fortfarande en lång väg till att bli helt frisk.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Ja, det var jättegott! :)

2011-04-22 @ 11:27:50
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: clara

:)

2011-04-23 @ 17:10:32
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0