klagar värre än annars :-)

Stör mig så himla på fb just nu, funkar ju aldrig att lägga upp bilder, tror jag blir gaaalen!

Men usch imorgon är det dags för skola igen då, har inte varit där på två veckor och hela jag mår toppen nu eftersom det inte har varit något stress eller tjat om läxor eller prov så imorgon *suck* blir det bara stess! Ligger efter med precis allt! Har inte gjort ett enda prov på hela 9:an inte bra. STREEESS !
Okej, jag ska väl inte stressa mig i onödan men kan bara inte hjälpa det. Skönt att börja på en ny skola nästa år, skolan här påminner mig bara om sjukdom. Inte konstigt att jag mår så dåligt som jag gör när jag är där.

Jag kanske ska skriva det jag egentligen skulle göra när jag bestämde mig för att blogga nu. Jag lovade ju en bättre bild på min nya jacka som jag köpte på H&M, den är verkligen hur goo som helst! <3



Fotograf: Malin
Redigering: Jaaag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack :)

2010-10-25 @ 18:07:37
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0