home sweet home

Home sweet home säger jag bara!

Kom hem halv tre inatt till kalla kalla Sverige. Saknade redan värmen när vi gick av flyget.

Fast i fredags så var jag trött på typ allt som hade med Turkiet att göra. Jag och mamma var inne i Side en sväng, (bodde i Manavgat) men vart man än gick stoppade försäljare oss hela tiden, men det jag blev mest trött på var att killar glodde hela tiden stoppade mig, hälsade, frågade hur det gick osv, och att vissa bara sa: you're beautiful när jag gick förbi eller sa till mamma att hon hade en vacker dotter, OMG säger jag bara! Skönt att vara hemma :-)

Låter lite som att jag inte har haft det så bra, men det har varit toppen! Sol nästan varje dag förutom två, åskade ju igår kväll när vi skulle flyga hem, läskigt. Fast de flygmännen (eller vad ska man kalla de?) lugnade ner mig, för när jag skulle gå fram på toa så sa han ena som tydligen var från Arvika: Där är den tjejen som det går rykten om som är så flygrädd. Och han andra bara: Ja, det var det jag såg på facebook. De höll bara på att skämta hela tiden. :-)

Tråkar ut er nu, men kan lova att det kommer en massa bilder någon gång senare. 432 bilder totalt. Lägger nog inte upp alla. ;-)

Före:

Efter:

Lite brun i alla fall.. :-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag är inte alls avundsjuk ....

2010-10-17 @ 17:29:45
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/
Postat av: Melinda

De vart skillnad,, men du e som mig att de ser ut som rött när de e brunt..

2010-10-17 @ 17:46:31
URL: http://melinda15.wordpress.com
Postat av: Malin

Svar: Tack, mycket tack :D

2010-10-17 @ 21:18:41
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0