- shortsen från bikbok


249 spänn bara, billigt !
Kanske lite udda sådär, men hey! jag gillar att ha en egen stil, som tyvärr kopieras ibland. Tipsar om att hitta era egna personliga stilar, kläder visar ju vem man egentligen är, tänker inte så ofta på det, men det stämmer ju faktiskt. Så kör ditt eget race!


Btw, vad har hänt med alla kommentarer? Jag sätter verkligen pris på varenda kommentar jag får, jag menar jag ser ju att jag har läsare så det hade verkligen varit kul att se vilka som egentligen läser min blogg, så kommentera gärna mer! :-)

Kommentarer
Postat av: randy

kopierar? :O är det personer från din klass du pratar på, eller andra personer? Skriv mycket om känslor, sånt får personer att fastna för det du skriver :)

2010-10-19 @ 21:56:48
Postat av: Malinn

Svar: Tack för din kommentar! <3 Jag håller med, det känns ofattbart, sen är man så trött när man kommer hem ( jag är iaf det) Så märker bara av morgon och kväll hela tiden xD kram på dej!!

2010-10-19 @ 23:04:05
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0