welcome to my life

Har varit sjuk nu igen i en vecka imorgon, tror aldrig jag har varit så dålig på länge pga ME, trodde seriöst att mitt huvud skulle spränga igår, hade så himla ont. Det samma med kroppen, helt energilös. Är till och med för trött för att ens kunna äta, öppna ett juicepaket osv. :/
Hoppas hoppas hoppas verkligen verkligen verkligen att jag blir frisk snart. Snart är ju alla prov som jag fick med mig hem från Lillestrøm Helseklinikk när jag var där 1 november klara, så de ska lämnas nu på måndag och eftersom de ska skickas till USA så får jag typ inte svar förrän om 5-6 veckor om jag minns rätt. Jag gör seriöst allt för att bli frisk nu!

Men mest av allt saknar jag mitt sociala liv nu, att man kan sakna vännerna så mycket. Och jag saknar att kunna vara så aktiv som jag en gång var. Mitt liv - jag har förändrats totalt sen jag blev sjuk. Min personlighet mest av allt. Jag har blivit som en helt ny person.

Jag kan bara sitta å skratta i hjäl mig och gråta av bilderna, sjukt att tänka på att det har hänt så mycket på bara två år.



Har tyvärr inga gamla bilder på Emelie, Mimmi och Hanna, kände inte de så bra i början av 7:an. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du, att du har kanske förändrats det har jag märkt, men det är inte något jag har lagt märke till sådär kontrast värdigt. Utan är bara något jag sett genom de senaste åren. Du ska verkligen inte behöva gå igenom det du gör. Önskar dig all lycka i världen <3

2010-11-14 @ 00:12:20
URL: http://Millyzz.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Jag tycker verkligen synd om dig och hoppas att du blir frisk snart.. Det är ju vårterminene som kommer vara det bästa med hela 9an och den kan du ju inte missa "( Håller tummaarna föratt allt blir bra :)) <3

2010-11-14 @ 01:26:16
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack :D

2010-11-14 @ 12:34:45
Postat av: emelie

Håller verkligen tummarna för att du ska bli frisk eller iaf bättre snart. Man får liksom inte så bra kontakt med dig,tyvärr;/ men vi är ju ändå kompisar så kommer stå vid din sida om du behöver mig, det är bara att ringa om du vill<33;)

2010-11-14 @ 19:09:12
Postat av: Malin

Håller med Emelie!! Du ska veta om det är ngt är det bara att ringa <3 <3 Vi stöttar dig till hundra procent :)

2010-11-15 @ 18:49:15
URL: http://millyzz.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Det var riktigt mysigt och varmt :))

2010-11-15 @ 21:49:46
URL: http://ourlifesasgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0