Snaaart sommaaaar !

Stannade hemma från skolan idag för att bli nästan helt frisk så ja, jag är fortfarande väldigt förkyld.
Men blir som sagt skola imorgon och konfa, inte många gånger kvar nu! Har ju missat konfan 2-3 gånger nu, inte alls bra.. Men jag kan bara inte fatta att det snart bara är två veckor kvar till konfirmationen, ska bli så otroligt skönt att bli klar med allt! Och är det nästa vecka som det är fotografering ?

Sen är det verkligen inte länge till sommarlov! wow, tänk att hela 8:an är slut redan och att det i höst blir 9:an, sista året på högstadiet, det blir awesome :)



Kommentarer
Postat av: Malin

GUUD vad jag diggar bilden! ^^ <3

2010-05-03 @ 19:59:20
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Jacquline

Jag håller med dig, det är skönt att konfan snart är klar! =)

2010-05-03 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0