Jag hatar verkligen Owl City..

Tror jag blir galen snart! Är så hilma trött på Fireflies - Owl City, jag har aldrig varit så trött på en låt sen sommaren 2006, då jag och min kusin spelade Boten Anna - Basshunter om och om igen jämt hela tiden, men kul var det ju för min bror hatade verkligen den låten från första gången vi spelade den men gissa hur det var efter att vi spelat den 100 gånger? ;P

Det känns som att Fireflies följer efter mig vart jag än går, ibland får jag bara lust att skjuta de! Enligt mig så går det bara att spela den sången två-tre gånger före man blir sjukt trött på den..
Men bättre blir det ju inte när jag har några kompisar som går runt och spelar den "heeela tiden" ;)



Kommentarer
Postat av: malin :)

Mm.. känner mig ganska orolig, men inte så mycket att göra åt saken.. blir att använda en massa stylingprodukter och locka håret så mycket som möjligt på konfirmation. Då blir det förhoppningsvis bra :) Kram

2010-05-13 @ 23:20:32
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Louise!

Sv: Tack så mycket! Du har oxå en fin blogg! :)

2010-05-14 @ 18:38:27
URL: http://starlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0