Helgen :)

Sov hos mormor och morfar inatt så jag och mormor tog fram gamla bilder som vi satt och kollade på. Haha, vilka fina kläder man hade på 70-80 talet.. ;P

Och idag på förmiddagen kom min morbror och hon som är gift med honom till mormor och morfar och de hade såklart med Wilma, deras lilla valp, så söt :)
Så jag kom nog hem runt halv tre - tre skulle se på fotboll klockan fyra, Vålerenga ♥ - Aalesund men jag blev så himla trött efter halva matchen hade gått så jag gick och la mig.. Satt uppe och gjorde bordskort till konfirmationen halva natten, kunde verkligen inte somna före jag blev klar med det för det kommer att bli en skit stressig vecka nu så får inte tid till något annat än läxor/prov.

Har ju missat så många prov + att jag redan har tre andra prov till veckan så jag känner mig redan skit stressad när jag bara tänker på det och jag ska verkligen inte bli sängliggandes när jag ska konfirmeras till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0