Danmark

Kom ju hem från Danmark igår kväll, var helt skörd på skolan var nära att somna på svenskan (a)
Men hade det underbart i Danmark! Men hah, tänkte ju shoppa på lördagen men ja.. det var tydligen Danmarks nationaldag då såee det blev ju ingen shopping förrän på söndag :P

Sen så flög vi sånt där flyg med propeller i stället för jetmotor eler vad det nu heter, det var första gången faktiskt och minsta flyget jag någon gång har flygit! Och jag som har flygit en hel del.. Men det var skönt med bara 50 minuter med flyg från Oslo till Aalborg. :)

Reste ju med min morbror och "tante" (på norska) vet faktiskt inte vad det är på svenska?
Så vi stack på Zoo på lördagen, as coolt faktiskt! Det var ju så många djur som jag aldrig har sett förr, som myrslok, isbjörn, pingviner osv.
Och på kvällen var vi på tivoli, jag åkte egentligen inget förutom ett spöktog med min morbror, jag trodde det var sånt där skit läskigt spökhus men jag som är så jätte lättskrämd blev inte skrämd en ända gång, kanske barn runt tre år hade blivit skrämda, haha var lite trist då :P

Aalborg är en fantastisk fin stad i alla fall. :)

Bilder kommer!


Isbjörnarna var nog nästan mina favoriter! Så söta :D

Kommentarer
Postat av: malin

haha det heter väl moster om det är tante?

2010-06-08 @ 19:38:57
Postat av: Madeleine

Om det är syster till mamma ja, men hon är ju gift med min morbror ;)

2010-06-08 @ 21:41:58
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0