De senaste dagarna har jag...

vært på bryllup til "onkel og tante" Glenn og Ann Kristin og det var jo selvfølgelig kjempe koselig! :)
Sorry för norskan där, haha kände bara för att skriva lite på norska var ett tag sen faktiskt :P







Och idag var jag i Karlstad med mamma, lillsyrran, gammelmormor och Malin :)
Det var super trevligt! Och jag fick äntligen köpt ny plattång, jag tror mamma blev nog ganska glad för hon börjar nog bli rätt trött på att jag "lånar" hennes hela tiden, men kan inte rå för att min gamla var dålig..
Har i alla fall bara shoppat sånt som jag behöver idag, som hårspray, värmespray osv.

Blir att se på film och bara ta det lugnt nu efter en lååång dag, God natt! :)


Bilden togs i lördags när det också var kalas för min gammelmormor :-)

Kommentarer
Postat av: emelie

Är det eran hund? Allt bra med dig annars?

2010-06-24 @ 14:16:33
URL: http://emeliiiecylven.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0