What's my age again ?

Vet inte när jag vaknade idag - fööör sent, men så blir det väl när man inte mår vidare bra, mår bättre idag än vad jag gjorde igår i alla fall.
Har typ bott i min pyjamas i två dagar nu, skönt med inget stress blir inte kul nu när skolan börjar igen, fyra dagar kvar på lovet..

Men fick världens kick just nu så får se om jag orkar sätta igång att städa rummet :D



Första gången jag hörde den låten tyckte jag den var grymt bra, men det skumma var att dagen efter jag hade hört den här låten så såg jag på en film som hade med den här låten! Är inte det så typiskt ? :P



Kommentarer
Postat av: Bloggerskan Johanna

Sv: Tack så mycket, detsamma! :)



Allt bra med dig?

2010-01-07 @ 21:48:03
URL: http://johannagunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0