Spakväll :-)

Liten kort sammanfattning för tisdag, fredag och lördag/söndag

Tisdag: konfa direkt efter skolan efter det tog jag och Samantha sol - därför såg jag ut som jag gjorde på skolan dagen efter..
Fredag: Skola, åkte madrass med Malin och Tanja (super kul faktiskt :) efter det Tonår.

Lördag och söndag: Spakväll hos Samantha - Bastu, solarium, bad i snön något som var shit kallt! Btw första gången också, hår och ansiktsmask och en massa god frukt och bär och en massa filmer :-)
Så jag kom nästan nyss hem från Samantha sitter här och funderar på om jag ska gå ut och gå - Orkar inte sitta inne hela kvällen..

Har tyvärr inga bilder från spakvällen, men hoppas på att få några bilder av Kristin :-)

Men lägger upp Use Somebody - Kings Of Leon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0