unnskyld, men jeg er norsk ;)

Kom nyss hem från centret efter att ha varit där i ca tre och en halv timme med Samantha, Kristin (mötte Nathalie där också :)

Blev såklart lite shopping, köpte faktiskt sånt som jag har behövt länge



Sen när jag kom hem så fick jag också 3 affisher på KISS och en på Billy Idol av min låtsaspappa :D




Haha, sen måste jag bara berätta en sak som hände på centret förut,

Jag och Samantha gick förbi två norska killar som var runt 13-14? och Nathalie kommer efter oss så hon berättade att hon hörde killarna säga: De to jentene der var søte
Så när vi går förbi dom killarna inne på Cubus hör vi de säga:  Svenske faen
Så när vi går förbi dom igen säger han ena igen: Svenske faen
Och så säger jag tillbaka: Unnskyld, men jeg er norsk :)
Han: Å faen!
haha stackare han såg ut att skämmas en aning ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda ;p

haha :)

2010-01-23 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0