Klar för Lima :D

Chill idag :) Var på två lektioner sen åkte resten av 8:an till hemkunskapen medans jag åkte till Arvika.

Fick till och med tag i en Snowboardhjälm på Intersport, det trodde jag verkligen inte så var överlycklig!
Var på Bup pratade med psykologen själv idag, det känner skönt! och självförtroendet har blivit så mycket bättre det känns verkligen skönt.

Efter Bup åkte jag och mamma till Charlottenberg, shoppingcentret där är så läsktigt likt det här i Töcksfors..
Skulle kolla efter snowboard jacka & byxor hittade inget speciellt där så vi åkte hem efter det och stack inom en frisörsalong och fick tid där. Också stack vi till Sportringen där hittade jag ett par byxor så nu saknas det bara en jacka så är jag klar för Lima! + att jag köpte ett par handledskydd så jag inte bryter handlederna när jag åker snowboard




Byxor: Burton 799,- Sportringen
Hjälm: Red 800,- Intersport



Handledsskydd 199,- Sportringen


Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Okej, filmen var iaf grymt bra så då är antaligen boken mycket bättre! :D ser fram emot att läsa boken isåfall:)

2010-02-09 @ 20:47:58
URL: http://godisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0