Dejting + Hårfärgning :-)

Stikle (stavning?) igår med Tonår för att fira alla hjärtansdag, helt okej faktiskt :) 

haha, var till och med på speed dejting, blev lite pinsamt när man inte kom på något att säga, men men första gången säger jag bara :P

Btw, färgade håret igår för första gången, var så himla trött på att bli mobbad för min hårfärg.. Det är ju en del som sa att hårfärgen var fin och en del sa bara idiotiska kommentarer, har hört om avundsjuka också men det kan jag inte direkt förstå..
Lägger in bilder senare :-)

Replay - Iyaz





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, Najz me speed dejting ;D

Blir så fuktansvärt trött på folk som håller på att kommentera hur folk ser ut hela tiden!! Varför har de detta behov av att trycka ner andra så? mycket dåligt äre :/

så jag har totalt slutat och bry mig om va folk säger lr tycker om mig! :) lr ja, om de e positiva grejor så e de klart man lyssnar ^^

så strunta i vad folk tycker!

Ja tycker din hårfärg va mkt nazj! (y) blev nog najz nu med! :D

Vi ses i sommar! Kram!

2010-02-13 @ 15:14:11
Postat av: Madeleine

Jag med, är så himla trött på det.. Jag brukar inte bry mig om det, men det har alltid varit så att jag har fått höra att jag har orange eller rött hår :o visst jag har en mer gyllenfärg men inte var det orange! -.-

Det gör vi :) Kram

2010-02-13 @ 17:09:30
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0