trött, trött, trööött ..

Ännu en dag hemma från skolan. Har varit så trött den senaste månaden. Det har tagit ca 3-4 dagar för mig att vila upp mig och ta mig till skolan. På två-tre veckor så har jag varit hemma alla dagar förutom fredagarna. hjäälp!
Betyget är en av sakerna som håller mig hemma från skolan - blir seriöst ihjäl stressad av det. Bara någon nämner betyg så jaa.. - håller nog det för mig själv :  )
Och det andra är att min mage tar livet av mig, jag antar att det är magen som har gjort mig så trött och energilös den senaste månaden. Får så jätte ont efter jag har ätit - *suck* nu igen. :(  (testade att äta glutenfritt i någon dag och det hjälpte faktiskt! För varje gång jag har ätit vanligt bröd (eller nåt med gluten i) så har jag fått så sjukt ont i magen. Men jag hoppas verkligen inte att det är gluten, för då sliter jag! Jag menar, både laktos och gluten?
Sen är det ju bara 16 dagar kvar tills jag ska till Lillestrøm. Får väl försöka att stå ut till dess.

Och det är jullov om en och en halv dag också! Herreguuud, det ska verkligen bli skönt att vila upp sig och inte behöva tänka på skolan. :)


Bilder från februari 09

Kommentarer
Postat av: Marita ..

<3 god bedring

2010-12-20 @ 20:59:45
URL: http://mrita.blogg.no
Postat av: Malin

Hoppas inte att du hatar oss för att vi tjatar om betyg hela tiden, för oss är det så viktigt så drf vi pratar om det, visste inte att det gjorde dig stressad, altså såå stressad så det håller dig hemma. sorry ..

2010-12-21 @ 14:44:59
Postat av: Malin

<3 <3

2010-12-21 @ 17:29:29
URL: http://millyzz.wordpress.com
Postat av: emelie

Förstår att du måste känna dig stressad av allt, man vill inte prata om det så mkt direkt:P,,, men krya på dig gumman;) <33

2010-12-21 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0