julkänslor

Det märks att det snart är jul. Julstädning, julljusstakarna som ska upp och en massa bakning. Jag har faktiskt börjat få julkänslor nu eftersom mamma inte har gjort något annat än att baka och lyssna på massa julmusik idag, mysigt är det ju. Men det bästa av allt idag var att när jag kom ner i köket i morse så stod mamma vid spisen och lagade amerikanska pannkakor, mums! :D

Dagen började rätt bra, även om jag var rätt så yr när jag vaknade så trodde jag att det skulle gå över när jag kom till skolan och fick annat att tänka på, men neej då, det blev bara värre så blev hämtad efter bara en timme på skolan för att det bara blev värre, och då är det alltid skönt att komma hem och sova några timmar. :]
Så får se om jag ska till skolan imorgon och har bestämt att jag inte ska på showkvällen imorgon heller, för att inte bli värre.. Tråkigt är det, men är van. :]




Kommentarer
Postat av: lolloi

svar: haha jo ;)

2010-12-03 @ 09:14:11
URL: http://fisgrisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Taack så mycket, hehe :D

2010-12-03 @ 23:51:59
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0