sovmorgon

Heey Hey , börjar inte förrän 12:55 i morgon, chill dag med bara samhäll och musik, vem är våran musiklärare nu? För om jag inte har helt fel så har hon nya vi fick i 9:an slutat? Jag har absolut ingen koll, jag har ju bara haft musik två gånger på hela 9:an. Gaalet!
Men är man sjuk så är man.. tyvärr.

Jag läste en blogg förut och hon bloggaren har också ME. Det var helt galet det hon skrev om sin historia om hur hon blev sjuk, det var nästan som att läsa om mig, läskigt var det! Ibland hade det bara varit härligt att träffa någon i min ålder som har samma sjukdom, en kompis till mamma har ju samma sjukdom men det blir liksom inte detsamma som att träffa någon som är min ålder, någon som vet hur jävligt det är att komma bort från skolan och vänner. Någon som vet hur jävlig den sjukdomen är. Det som stör mig är att det är så många som inte tar ME på allvar, att man får mer press på sig än vad man orkar, det gör mig så himla förbannad!

Jaja, får nog hoppa ner i sängen och sova så jag är någorlunda utvilad till imorgon, sweet dreams.




Kommentarer
Postat av: Maliin

Söt du är gumman <3

2010-12-02 @ 14:20:27
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0