Bara tidsfördriv

Du heter: Madeleine
Smeknamn: Ojj, haha. Har en massa! Madde, maddepadde, sunshine, vampyr, jerkhead ehm.. ska jag fortsätta? ;P

Låt som när du är ledsen sörjer till: Welcome to my life - Simple Plan

Beroende av: Redbull & Dr. Pepper <3

Vad tror folk om dig? att jag är blyg eller nåt? lär känna mig istället!

Stämmer det? Det vet jag inte, kanske kanske inte.

Vad får du oftast komplimanger för? kläder speciellt av fjortisar, wihoo! -.-' (som också härmar mig..) mitt hår, och för bilder jag fotar.

Hur imponerar man på dig? Bara va dig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Ofc :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Oj förlåt ja skulle skriva 10:50 men skrev 10:10 så bussen går 10:50

Var bor du? En liten håla som kallas Töcksfors

Trivs du där? Hmm, jo det gör jag väl, oftast i alla fall.

Hur svarar du i mobilen? Beror vem det är (a) Men mest: Hej, det är Madeleine eller på norska då (blir oftast med familjen så säger typ aldrig mitt namn då x) Hallo! eller hei :)

Vem ringde du senast? Malin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi bara skulle mötas snart osv
Antal timmar sömn inatt: 5 timmar

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Det beror på till vad, men oooftast så är jag i tid. :P
Hur känner du dig nu: Trött!
Vanligaste färg på dina kläder: Vit

Vad tycker du om fötter: Vilken mongo fråga!

Vad saknar du: Mycket.

Hade du en bra kväll igår: Om jag hade, alltid kul med bästisen!

Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast allt för sent..

Är du blyg? Nja, beror på vad i så fall
Sysslar du med någon idrott: Nej, är ju jätte smart att idrotta när man är sjuk! *suck*  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ehm.. det vet jag faktiskt inte

Är du nöjd med ditt liv: Jo, ja det är jag väl :)

Är du bortskämd: Det kan jag inte säga nej till
Vad gör du i morgon: Är med bästisen tror jag ? ;) 

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Oftast ja. Men jag har ju några speciella underbara vänner då <3

Vad är det finaste du fått? Svår fråga!
En speciell dag du minns: hemligt? Nej, jag vet faktiskt inte..

Du samlar på: kläder ;p

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller bästisen
När grät du senast: Idag typ fem sekunder, gråter ofta när jag blir sur/irriterad x)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa massa kläder (som jag nog inte behöver) och resa!

Vill du gifta dig: Ja, det bestämde mig för redan när jag var liten
Vill du ha barn: Ja, såklart!

Är du musikalisk? Hmm, nja.. jag var kanske.

Vad dricker du helst när du är törstig: Isvatten! eller bara vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger

Biter du på naglarna: Nej
Vad har du för ögonfärg? Grönbrun
Vad har du för hårfärg typ mörkbrun just nu

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe jag uppskattar hur många gånger jag nämndes på det här :D nu vet jag hur mycket ja betyder för dig <3 du betyder massor för mig, och är världens bästa kompis!

2010-08-19 @ 11:17:16
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0