Vad betyder musik för dig ?

Tänk er en värld utan musik, det går bara inte..


Vilken musik jag lyssnar på beror helt enkelt på vilket humör jag är på, om jag är glad lyssnar jag t.ex på rock eller hiphop och när jag är deppig och är riktigt nere hör jag antingen på alternativ rock eller nåt liknande eller så kan det hända att jag hör på någon rock balad.
Men när jag är arg, då kan det nästan bli metal även om jag verkligen hatar det.. nej men lyssnar en del på Linkin Park då, deras låtar säger liksom så mycket.
Men favorit låten när jag inte känner att någon förstår mig, lyssnar jag på Welcome to my life - Simple Plan den låten är verkligen meningsfull!



Visst, mitt liv är kanske inte som låten säger men ibland känns det verkligen som om det är så, speciellt i skolan, där sliter jag med två stycken som jag trodde gick att lita på, men när folk är så falska och ger andra skulden är de inget att ha, det är precis det jag har mått dåligt för i en månad nu, men det ända att göra är att skita i de, för de är inte värda att slösa tid på.


Vad betyder musik för dig ?


Kommentarer
Postat av: azra

sv: ja, det behövs ju :)

2010-04-05 @ 23:41:54
URL: http://stylebyazra.blogg.se/
Postat av: malin

Min favvolåt det där! :D

2010-04-09 @ 11:56:54
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0