- konfa :))

Idag så vaknade jag runt halv två tror jag.. men var ändå jätte trött när jag vaknade, så typiskt x(
Men som sagt kollade jag ju på hannah montana the movie, den var väl helt okej, den var i alla fall bra för att va hannah montana, ;))

sen blir det ju kyrkan i kväll, längtar egentligen inte så där jätte mycket, du vet gå på gudstjänster det är ju inget jag egentligen brukar göra, och då undrar ni kanske varför jag ska konfirmera mig ?
men jag gör det mest för att det är en tradition, men även så kan det ju vara intressant ? :))

men haha, just nu sitter jag & håller på att skratta ihjäl mig, för syrran och en kompis håller på å sjunger singstar och det låter ju mindre bra, (a)

men måste nog sluta blogga nu, har inte hittat kläder som jag ska ha på mig i kväll, ((:

men ha det bra , :)

stoooooor kram ! :))


Kommentarer
Postat av: malin

vi ses sen antar jag? :) stooora kramisaar <3

2009-09-13 @ 17:31:33
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Madeleine Olofsson

hihi, yes :)) <3

2009-09-13 @ 20:20:19
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0