allt i ett ..

Blev inget tv tittande igår, som vanligt är tv:n nere upptagen också får vi ju inte in alla kanaler uppe, så slutade med att jag kollade på high school musical 2, x) men herregud visst är Zac Efron söt ? (a :)





och idag var det kalas för lill syrran och brorsan, kul. :) har inte hänt så mycket mer än det idag,
fast i morgon kväll blir det ju inskrivning till konfirmation ^^ under dagen ska jag nog byta vatten på akvariumet osv + att köpa nya fiskar tror jag. :) dog en idag, mina fiskar är verkligen inte normala de simmar runt och äter upp varandra >.<

Också kom jag på att det bara är en månad kvar till Green Day konserten ! ^^ längtar så otroligt mycket nu, :)
så håller på att laddar genom att kolla in deras hemsida, & att lyssna på dom på Spotify <3

men ska försöka blogga lite till ikväll men just nu ska jag ner till gästerna, :D

kram <3

◊  madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0