Mâtens söndag,

Idag så åkte jag med Malin till mâten runt halv tio, det var ju väldigt härligt att komma så tidigt när det var så lite folk, så åkte först virvelvinden, haha gud den höll säkert på i fem minuter, den snurrade jämt hela tiden så trodde nästan jag skulle ramla så fort jag gick efter, xb men sen så blev jag helt sjukt galen, jag är väl egentligen inte den personen som brukar åka så mycket karuseller, men så åkte jag Spiderman, fy f*n ! haha, det var seriöst världens roligaste karusell, (a hihi, nej då men kul var den ju ! ^^  så åkte nog den fyra gånger tror jag, ;)
sen så tror jag vi åkte hem lite runt klockan ett, eller vet inte riktigt men, x)

Så nu är mamma och min låtsas pappa + två andra som vi känner på väg till flygplatsen, så är ensam hemma, en aning tråkigt men passar på att spela hög musik då, :D

senare så är jag bjuden på middag hos min gammel mormor, :)

men nu ska jag nog bara kolla runt lite på nätet, :)

men ha det bra !




Kommentarer
Postat av: Jacquline

Spindelmannen va rolig! :-)

2009-09-20 @ 14:46:28
Postat av: Madeleine Olofsson

åå ja :)

2009-09-20 @ 15:08:05
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0